2014/12/25

Ex-World Service boss Sir John Tusa: Significant “strategic errors”, BBC wrong to end broadcasting to Russia

Guardian Sir John Tusa claims 2011 decision has allowed Kremlin-funded propaganda to grow unchecked in eastern Europe.

Read Josh Halliday, www.theguardian.com

Google+